luni, martie 24, 2008

Piraterie sau Promo Only


Pentru prima data [oare?] pirateria face un lucru bun pentru artisti. Daca albumul Parazitilor l'am cumparat dupa ce am alergat o zi prin Bucuresti[de la eroilor prin crangasi, 1 mai, casin , piata presei si abia l'am gasit in pavilionu H], albumul lui Puya sper ca'l voi gasi mai usor. Acum stiu unde sa'l caut. Diferenta intre cele doua albume e una singura[in afara de stilul abordat]: primul l'am cumparat dupa ce ascultasem o piesa la radio din greseala[in trafic], iar al doilea are deja un videoclip si inca nu ma facuse sa'l cumpar.Ce m'a facut sa'l cumpar e chiar ascultarea lui. NU inteleg de ce am voie sa ascult in jegurile de hypermarketuri albume si nu pot sa ascult bucati din el pe internet[macar]. So...ce sa fac? Daca "Slalom printre cretini" l'am downloadat dupa ce am cumparat albumu[imi era lene sa mi'l ripuiesc, 2 saptamani a fost cam greu sa'l smulg din mainile lu' tata], albumu lu puya a trebuit sa'l downloadez pentru a'l cumpara. Puya a facut aceeasi greseala ca Sisu. Albumul e bun, dar e promovat[video] cu cea mai proasta piesa. Daca nu ati ascultat Sisu vi-l recomand. Este cel mai bun album scos in Romania.
Revenim la Puya. Cumpar albumu'. E bun. De ce? Pentru ca ne aduce aminte ca in Romania totul se fura. Cum zice puya ar trebui sa ne numim "Xerox" si nu Romania.



PS: Si ..dupa cum zicea PR de doi bani. E deja 25[e doispe si 10]. Pana pe 24 a fost promotie pe site. Si daca n'as fi fost client la ei sa ma anunte si pe mine as fi zis. Doar au mailul meu.

Niciun comentariu: