sâmbătă, aprilie 26, 2008

Pungi cu mesaj

As pleca de la blogul fetei gri. Romanii cumpara din Hyper-uri. De ce? Snobism. De ce nu? Sunt unu din cei care isi ia dvd-uri din Cora, chiloti, sosete si alcool din Metro si carne din "Intersectie".
Chilotii nu-i iau din metro pentru a fi metro-sexual.
Se spune ca romanii iau pungi si nu le mai folosesc. Fals si ne. Whatever.
Imi aduc aminte vremuri "comuniste" cand se mergea cu sacosa la piata. Acum nu. Toti se duc cu mana'n cur si vor sa ia pungi de plastic pe care le arunca oriunde. E vorba de multe, de cultura, de civilizatie, de lene, de prostie samd.
Whatever, se va da legea cu pungi de plastic contra bani.
De ce nu obliga cineva sa se dea pungi de hartie[reciclata], zara kind, alea de se plimba toate fufele cu ele pe strazi, carand in ele cacaturi sau orice inutilitate. Nu uitati ca fetele poarta tampoane oricand.
Revenind la pungi.
Era un lucru destul de rar punga de plastic[aia mai tare]. Si poate wde aceea romanul continua sa ia pungi chiar daca nu le folosesc. Eu unu iau 2 in plus[in case shit]. Aceeasi problema o au romanii cu masinile. Toti isi iau masina. Stiu un bou care sta la lujerului si marge la casa-prasei cu masina. Eu fac 30 de minute din birou, el face intre o ora sau 3. Dar el e in masina. Stiu, poate fuma, dar eu pot face multe altele in timpul ramas.
Revenind la pungi din nou.
Dupa 90 mai vad si eu ceva filme de prin state. Aia au pungi de hartie. De ce? se recicleaza. Asa cum inainte de 90 se reciclau multe. Dupa 90 s-a considerat ca's cacaturi comuniste si trebuiesc desfiintate. Aduceti-va aminte ce frumos se auzea intre blocuri "Sticle goale cumparaaaaam!". A urmat perioada 90 cand se auzeau sticlele goale sparte pe strazi si anii 2000 in care ne luam totu la cutie, pe care o aruncam oriunde si oricand. O sa vedeti putini stand cu gunoiul in buzunar si restul aruncand oriunde.
revenim la pungi, la pungi cu mesaj.
Mai sunt unele de care am uitat sa amintesc. Pungile de la ochi. Si astea au mesaj, chiar daca nu mereu e cel intuit de noi. Nimeni nu se gandeste decat la "bagabonteli" [bagabonti si bagaboante] cand vede o persoana cu pungi la ochi. Nimeni nu se gandeste la un sef tamp sau la o nevoie de bani care te face sa muncesti mai mult.

Pe final, sincer, nu ma intereseaza ce pungi imi dau aia [pt ca am cumparat de la ei], dar vreau sa-mi dea, si sa-mi dea mocca.

Niciun comentariu: