miercuri, mai 28, 2008

Bucuresti mai urat decat Cimitirul Bellu

Am aflat in weekend un lucru inedit. O cunostinta, care are mormantul sotului pe aleea principala din Cimitiru Bellu, mi-a spus ca trebuie sa ingrijeasca foarte mult locul pentru ca altfel isi ia amenda. Imediat mi-am adus aminte de imaginiile grotesti pe care eshti obligat sa le vezi cand mergi pe langa Primaria Capitalei si nu numai. De ce in cimitir se poate, iar in oras nu? Pentru ca primarul isi bate joc de noi. Nici nu ma mira faptul ca arat asa. Videanu e omul care mai devreme sau mai tarziu se va retrage in orice alt loc decat Bucurestiul. Urmeaza oare Blaga? care apropos am aflat in aceasta seara ca de revelion nu avea buletin de Bucuresti. Oare asa primar meritam? Unu care vine sa-si traga banul si sa se retraga in alta parte, iar noi sa ramanem sa suferim? D'aia merg la vot si nu's de dreapta. Eco means mai la stanga decat comunistii.

Niciun comentariu: